Sumber #No1 Syurga Makanan Seantero Malaysia & Asia

  • 728K followers
  • 316K followers
  • 102.1K Followers
Home » Berita » IKEA Malaysia Rela Potong Harga Besar-Besaran Untuk Bantu Kelangsungan Hidup Pelanggan Dalam Kos Sara Tinggi

IKEA Malaysia Rela Potong Harga Besar-Besaran Untuk Bantu Kelangsungan Hidup Pelanggan Dalam Kos Sara Tinggi

Kategori: ,
IKEA Malaysia

IKEA Malaysia telah mengumumkan pengurangan harga pada produk terlarisnya untuk membantu pelanggan menghadapi inflasi dan peningkatan kos sara hidup.

Peruncit perabot Sweden menurunkan harga 2,000 kelengkapan rumah, menjadikannya lebih mampu milik dan boleh diakses dalam tempoh kewangan yang mencabar ini.

Dengan memotong harga, IKEA menyasarkan untuk mengurangkan tekanan kewangan isi rumah, membolehkan mereka membeli barangan keperluan tanpa membebankan wang

IKEA Malaysia Rela Potong Harga Besar-Besaran Untuk Bantu Kelangsungan Hidup Pelanggan Dalam Kos Sara Tinggi

IKEA Malaysia

Mereka juga menyediakan makanan dan minuman yang berpatutan seperti Nasi Lemak pada harga RM5.90, Kuey Teow Goreng Telur, Mi Kari, Nasi Goreng Nuggets pada harga RM3.50, dan pelbagai lagi makanan yang sedap dan berbaloi.

IKEA Malaysia

“Di seluruh dunia, peruncitan mengalami tahun yang sukar, dan begitu juga kami. Tetapi bersatu untuk mengubah cabaran menjadi kelebihan adalah intipati budaya syarikat Ikano dan IKEA kami.

IKEA Malaysia

“Kami menyalurkan penjimatan di mana kami boleh kerana kami tahu betapa sukarnya untuk isi rumah yang mempunyai dompet yang lebih nipis,” kongsi Christian Roejkjaer, Ketua Pegawai Eksekutif Ikano Retail, syarikat yang memiliki IKEA Malaysia, dalam satu kenyataan kepada The New Straits Times.

Untuk maklumat lanjut, klik di sini bagi senarai harga barangan promosi.

Sumber: The New Straits Times

Baca juga: Wanita Malaysia Ini Terubat Rindu Makan Roti Canai Pelita Di Majlis Kedutaan Malaysia

tags: | |