Sumber #No1 Syurga Makanan Seantero Malaysia & Asia

  • 707K followers
  • 306K followers
  • 99.6K Followers
Home » Berita » ‘Pistachio Pure Matcha Latte’ Antara Menu Baharu Starbucks Yang Unik, Jom Cuba!

‘Pistachio Pure Matcha Latte’ Antara Menu Baharu Starbucks Yang Unik, Jom Cuba!

Kategori:
Menu Baharu

Starbucks Malaysia tidak pernah mengecewakan dan sentiasa hadir dengan pelbagai menu yang fresh, unik dan istimewa. Setiap kali mereka muncul dengan menu baharu, pasti ramai yang tidak sabar untuk mencubanya.

Starbucks Keluarkan 3 Menu Baharu

Kali ini, Starbucks tampil perkenalkan 3 minuman baharu yang dijamin pasti buat anda teruja untuk mencuba! 3 minuman baharu itu adalah Pistachio Pure Matcha Latte, Manuka Honey Ginger Black Tea dan Smoked Butterscotch.

Ketiga-tiga minuman ini memiliki keistimewaannya yang tersendiri dan anda pasti akan menyukainya! Pasti ramai yang tertanya-tanya rasa menu baharu ini kan? Kalau nak tahu bagaimana rasanya, jom dapatkan sekarang!

  1. Pistachio Pure Matcha Latte
    Peminat matcha akan jatuh cinta dengan minuman baru ini. Dijamin anda akan nikmati rasa yang seimbang dan sempurna pada setiap hirupan.
  2. Manuka Honey Ginger Black Tea
    Minuman yang berasaskan gabungan madu manuka bersama Starbucks Signature English Breakfast Tea , otongan halia Taiwan serta serbuk madu halia. Sememangnya ia adalah gabungan yang seimbang dan perfect untuk anda nikmati.
  3. Smoked Butterscotch
    Melalui minuman ini anda akan nikmati gabungan rasa gula perang dan garam sea-salted. Dijamin anda akan rasai kepuasannya pada setiap hirupan!

Buat anda yang mahu mencuba minuman baharu dari Starbucks ini, boleh dapatkan di cawangan Starbucks berdekatan anda bermula hari ini (5 Januari 2020). Pasti tidak akan membuat anda menyesal!

 

Baca juga: Cawan Ke-2 Frappuccino Starbucks RM2.10 Jer?! Sah Setiap Hujung Minggu Sepanjang Januari 2021!

tags: