Sumber #No1 Syurga Makanan Seantero Malaysia & Asia

  • 707K followers
  • 306K followers
  • 99.6K Followers
Home » Tempat Makan » Kafe Konsep Kampung Di Cheras Pilihan Tepat Untuk Luang Masa Lapang, Sesuai Buat Kunjungan Keluarga

Kafe Konsep Kampung Di Cheras Pilihan Tepat Untuk Luang Masa Lapang, Sesuai Buat Kunjungan Keluarga

Kategori: ,
Kafe konsep kampung

Terletak di penempatan kampung baharu yang menawan di Cheras, Little Giraffe Story House ialah sebuah kafe kampung yang menarik dan berfungsi sebagai perpustakaan kanak-kanak.

Kafe perpustakaan terletak di rumah kampung tradisional dengan muka depan kayu dan beranda terbuka. Penapisan cahaya semula jadi melalui tingkap besar memberikam suasana santai, menjemput anda untuk berehat.

Kafe Konsep Kampung Di Cheras Pilihan Tepat Untuk Luang Masa Lapang, Jom Pergi Sekarang!

Kafe konsep kampung

Kafe ini mempunyai perpustakaan yang luas dengan kebanyakan buku bahasa Cina untuk mereka yang berumur antara tiga dan 12 tahun.

Kafe konsep kampung

Tidak seperti kebanyakan kafe, tiada tekanan untuk menyemak imbas dan membaca buku tanpa membuat pembelian.

Menu kafe agak terhad, menampilkan pilihan kecil kopi, teh dan snek ringan.

Bagi mereka yang mencari lebih banyak pilihan makanan, medan selera yang terletak hanya dua minit di hadapan jalan menawarkan pelbagai hidangan yang berpatutan.

Boleh Baca Buku Secara Percuma Tanpa Pembelian Kafe konsep kampung

Little Giraffe Story House juga menganjurkan pelbagai bengkel yang menyeronokkan dan pendidikan yang sesuai untuk ikatan keluarga.

Daripada tayangan filem dimalam hari yang menggembirakan dan sesi bercerita bersama ibu bapa kepada penggalian arkeologi dan aktiviti membuat lilin, kanak-kanak berpeluang untuk belajar dan bergembira bersama mereka yang berada dalam lingkungan umur mereka.

Kafe konsep kampung

Mereka juga menganjurkan bengkel khas seperti sesi kelas menghias biskut, serta pasar hujung minggu yang meriah dari semasa ke semasa.

Jika anda memandu kereta, terdapat kawasan tempat letak kereta yang terletak berhampiran. Selain itu, kafe ini terletak kira-kira 15 minit berjalan kaki dari Stesen MRT Bandar Tun Hussein Onn di Laluan Kajang.

Alamat:

  • 114, Jalan 15, Batu 11 Cheras, 43299, Selangor

Waktu operasi:

  • Buka setiap dari dari jam 10am hingga 6pm (selain Rabu)

Hubungi:

  • Boleh hubungi di panggilan 011-37726232

Sumber: Says

Baca juga: Cuba Sagu Gula Melaka Buat Pertama Kali, Reaksi Keluarga Perancis Ini Raih Perhatian Netizen

tags: