Sumber #No1 Syurga Makanan Seantero Malaysia & Asia

  • 707K followers
  • 306K followers
  • 99.6K Followers
Home » Berita » “Dessert Saje Dah Short Duit Tunang Rahmah Aku” – Majlis Pertunangan Wanita Ini Dipenuhi Dessert, Diidamkan Para Wanita Di Majlis Bahagia

“Dessert Saje Dah Short Duit Tunang Rahmah Aku” – Majlis Pertunangan Wanita Ini Dipenuhi Dessert, Diidamkan Para Wanita Di Majlis Bahagia

Kategori:

Sebelum berkahwin, mesti akan ada majlis merisik dan bertunang. Biasanya akan disekalikan untuk menjimatkan wang perbelanjaan dan juga masa untuk cepatkan ikatan dua keluarga. Bila kita di fasa ini, mesti di dalam fikiran kita akan merancang pelbagai benda untuk sempurnakan pelancaran majlis.

Tak kira majlis bertunang mahupun perkahwinan kerana ini adalah hari bahagia kita untuk sekali seumur hidup sahaja. Seperti yang akan dikongsikan oleh wanita ini, majlis pertunangan beliau dipenuhi dessert di atas meja untuk sajikan kepada tetamu.

“Dessert Saje Dah Short Duit Tunang Rahmah Aku” – Majlis Pertunangan Wanita Ini Dipenuhi Dessert, Diidamkan Para Wanita Di Majlis Bahagia

Video hari bahagia wanita ini dikongsikan oleh hidayahazhar dan menunjukkan meja makanan tetamu dipenuhi dessert yang sedap-sedap. Membuatkan netizen terliur dan bertanya di mana beliau menempah dessert tersebut. 

Sesetengah juga mengatakan belum-belum apa lagi dah short duit untuk majlis pertunangan beliau kerana beliau hanya inginkan tunang rahmah sahaja.

dipenuhi dessert

Para wanita idamkan majlis pertunangan seperti wanita ini kerana majlis ini sahaja, tetamu akan tumpukan kepada beliau sahaja. Mestilah, mereka mencuba sehabis baik untuk mudahkan dan sambut tetamu dengan baik supaya tiada mengata di belakang.

dipenuhi dessert

Antara meja dipenuhi dessert yang dihidangkan adalah donut tower, kek batik, cheesake, matcha kek dan banyak lagi. Netizen masih menantikan beliau untuk memberitahu beli di mana dessert-dessert ini.

@hidayahazharr

dessert table on my engagement day! loveee sangat 🫶🏻🌸🕊 #dessertablekl #fypシ #engagement

♬ ur soo kewt if u use this sound . – monnie.

@hidayahazharr dessert table on my engagement day! loveee sangat 🫶🏻🌸🕊 #dessertablekl #fypシ #engagement ♬ ur soo kewt if u use this sound . – monnie.

My Dream, Tapi Tak Tahu Bila

Menerusi di ruangan komen, ramai yang bertanya di mana beliau menempah dessert-dessert ini manakala ramai di antara mereka yang inginkan majlis pertunangan seperti beliau.

dipenuhi dessert

Semoga untuk kaum wanita atau pasangan yang bakal menghalalkan hubungan mereka, dipermudahkan urusan selalu. Berbahagia hingga ke anak cucu!

Kredit: hidayahazhar

Baca Juga: Suami Rajin Masak Tapi Pelik-Pelik Pula Masakan Beliau, Masak Nasi Guna Sunquick Oren & Buah Pomegranates! Netizen Tak Tahu Beza Nasi Goreng Atau Dessert

tags: | |