Langgan Newsletter

Sumber #No1 Syurga Makanan Seantero Malaysia & Asia

  • 707K followers
  • 306K followers
  • 99.6K Followers
Home Β» Berita Β» Pasar Raya LuLu Jual Coklat & Manisan Unik Seperti Di Mekah, Boleh Dapatkan Dengan Harga Murah

Pasar Raya LuLu Jual Coklat & Manisan Unik Seperti Di Mekah, Boleh Dapatkan Dengan Harga Murah

Kategori: β€’
Pasar Raya LuLu

Jika kita berkunjung ke Arab Saudi, samada di Mekah atau Madinah untuk membuat ibadah haji atau umrah, antara benda yang seringkali menjadi tumpuan adalah membeli coklat dan manisan di sana untuk dijadikan ole-ole kepada keluarga tercinta.

Tetapi ada masannya – coklat dan manisan unik tidak sempat dibeli di sana kerana kesempitan masa dan ruang. Oleh itu, anda tidak perlu bersusah payah lagi kerana coklat dan manisan yang dijual di Arab Saudi sudah boleh dibeli di Pasar Raya LuLu sempena LuLu Hypermarket The Big Eid Savers.Β 

Coklat & Manisan Di Arab Saudi Kini Ada Di Pasar Raya LuLu!

Sebut sahaja coklat import Arab yang mana, semuanya ada. Potongan sehingga RM11 sekilogram hanya boleh didapati di Pasar Raya LuLu. Selain daripada itu, ada pelbagai jenis manisan murah seperti kunafah segar dan aromatik yang boleh anda nikmati.

Selain itu, jika anda sedang mencari rempah timbang kilo dan bahan kisar segar sedia ada seperti bawang merah, bawang putih, pes-pes masakan yang lain, sememangnya di Pasar Raya LuLu lah jawapannya.

Potongan Harga Barangan Kaw Kaw Sempena Raya Haji!

Lebih-lebih lagi, tiba musim Raya Haji ni, jika anda ingin mencari kelengkapan dapur dan rumah dengan harga murah, anda boleh lah berkunjung ke Pasar Raya LuLu untuk nikmati belanja barangan dapur dengan harga yang wow dan mantap. Semestinya berbaloi!

Dalam masa yang sama, potongan harga ini juga termasuk dengan jualan bahan segar seperti daging-daging frozen yang sememangnya berbaloi dari tempat lain.

Sebut sahaja Minyak Buruh? Minyak Sapi Ghee? Santan? Ketupat Segera? Semuanya ada dan tersedia untuk pelanggan. Pastinya dengan harga murah.

 

@dailymakan

Korang tahu tak korang boleh dapatkan coklat 🍬 dan manisan πŸ₯― yang sama macam di Mekah dengan hanya beli di Pasar Raya LuLu dan HARGANYA MEMANG MURAH! πŸ˜‰ Ada pelbagai jenis kurma, kekacang πŸ₯œ, rempah ratus yang import dari Arab – semuanya ada di sini. Bahan kisar ready made πŸ§„ dan kunafa unik pun ada πŸ˜‹. Memang fresh, beraroma dan autentik bahannya! 😍 Selain tu, yang mana tengah buat persiapan Raya Haji ni, sememangnya shopping di Pasar Raya LuLu adalah pilihan tepat πŸ‘πŸ». Sebab mereka tengah bagi HARGA DISKAUN kaw kaw! 😱 untuk pelbagai barangan dapur seperti Daging fresh πŸ₯©, Minyak Buruh πŸ₯« , Minyak Sapi Ghee πŸ₯«, Santan πŸ₯₯, Ketupat dan banyak lagi promo untuk barangan lain. πŸ₯° So senang tak perlu fikir banyak, semua barang boleh dapat hanya satu tempat. Mudah dan jimat. Jimat duit, jimat masa, jimat tenaga! πŸ₯³ Jadi, jangan lepaskan peluang untuk beli barangan best musim Haji ini dengan promo menarik dan datang sekarang juga! πŸŽ‰ Jika sibuk dengan rutin harian? Tiada masa untuk beli belah di pusat membeli-belah? Jangan risau! Jom shopping di Pasar Raya LuLu dengan satu klik sahaja! πŸ“² LuLu buat penghantaran kepada korang πŸ‘‰ https://www.luluhypermarket.com/ #LuLuHypermarketMalaysia #RayaHaji #TheBigEidSaver #LuLuCapsquare #LuLuShamelin #LuLuAmerin #LuLuEcohill #LuLuToppen

♬ original sound – Daily Makan – Daily Makan

@dailymakan Korang tahu tak korang boleh dapatkan coklat 🍬 dan manisan πŸ₯― yang sama macam di Mekah dengan hanya beli di Pasar Raya LuLu dan HARGANYA MEMANG MURAH! πŸ˜‰ Ada pelbagai jenis kurma, kekacang πŸ₯œ, rempah ratus yang import dari Arab – semuanya ada di sini. Bahan kisar ready made πŸ§„ dan kunafa unik pun ada πŸ˜‹. Memang fresh, beraroma dan autentik bahannya! 😍 Selain tu, yang mana tengah buat persiapan Raya Haji ni, sememangnya shopping di Pasar Raya LuLu adalah pilihan tepat πŸ‘πŸ». Sebab mereka tengah bagi HARGA DISKAUN kaw kaw! 😱 untuk pelbagai barangan dapur seperti Daging fresh πŸ₯©, Minyak Buruh πŸ₯« , Minyak Sapi Ghee πŸ₯«, Santan πŸ₯₯, Ketupat dan banyak lagi promo untuk barangan lain. πŸ₯° So senang tak perlu fikir banyak, semua barang boleh dapat hanya satu tempat. Mudah dan jimat. Jimat duit, jimat masa, jimat tenaga! πŸ₯³ Jadi, jangan lepaskan peluang untuk beli barangan best musim Haji ini dengan promo menarik dan datang sekarang juga! πŸŽ‰ Jika sibuk dengan rutin harian? Tiada masa untuk beli belah di pusat membeli-belah? Jangan risau! Jom shopping di Pasar Raya LuLu dengan satu klik sahaja! πŸ“² LuLu buat penghantaran kepada korang πŸ‘‰ https://www.luluhypermarket.com/ #LuLuHypermarketMalaysia #RayaHaji #TheBigEidSaver #LuLuCapsquare #LuLuShamelin #LuLuAmerin #LuLuEcohill #LuLuToppen ♬ original sound – Daily Makan

Jadi, tunggu apa lagi? Jika anda ingin membeli barangan coklat dan manisan Arab Saudi serta kelengakan dapur dan rumah lain dengan harga yang jimat serta berbaloi, memang ini lah masa yang tepat untuk pergi ke LuLu Hypermarket The Big Eid Savers!

Jom berkunjung ke Pasar Raya LuLu yang tersedia untuk nikmati promosi Raya Haji ini:

πŸ“… 6 Jun – 17 Jun 2024 (LuLu Hypermarket The Big Eid Savers)

πŸ“ LuLu Hypermarket MalaysiaΒ 

  • Lulu Capsquare KL
  • Lulu Shamelin, CherasΒ 
  • Lulu Amerin, Seri Kembangan
  • Lulu Ecohill, Semenyih
  • Lulu Toppen, JB

Sibuk dengan rutin harian? Tiada masa untuk beli belah di pusat membeli-belah? Jangan risau! Jom shopping di Pasar Raya LuLu dengan satu klik sahaja!

LuLu buat penghantaran kepada korangΒ πŸ‘‰Β https://www.luluhypermarket.com/

Selamat menikmati ccoklat dan manisan Arab Saudi lazat dengan promo diskaun menarik buat semua!

#LuLuHypermarket #EidSaversΒ 

tags: | |