Sumber #No1 Syurga Makanan Seantero Malaysia & Asia

  • 707K followers
  • 306K followers
  • 99.6K Followers
Home » Tip & Petua » Tip Makanan & Dapur » Panaskan Dengan Apa Jenis Air Sahaja, Pek Makanan KEMBARA Sedia Untuk Dimakan Sangat Sesuai Untuk Mangsa Bencana.

Panaskan Dengan Apa Jenis Air Sahaja, Pek Makanan KEMBARA Sedia Untuk Dimakan Sangat Sesuai Untuk Mangsa Bencana.

Kategori: ,
pek makanan

Bulan Disember adalah sangat sinonim dengan musim tengkujuh dan banjir di kawasan Pantai Timur. Situasi banjir yang berlaku terkadang menyebabkan bekalan makanan tidak mencukupi untuk mangsa yang terjejas.

Oleh hal yang demikian, pek makanan KEMBARA dengan teknologi jangka hayat 2 tahun. Pek tersebut dimasak dalam tab berbilang lapisan yang membolehkan pensterilan melalui proses yang dipanggil retorting.

Pek seperti ini adalah sangat sesuai untuk situasi kecemasan seperti banjir yang mengalami kekurangan bekalan makanan.

Panaskan Dengan Apa Jenis Air Sahaja, Pek Makanan KEMBARA Sedia Untuk Dimakan Sangat Sesuai Untuk Mangsa Bencana.

pek makanan

Terputus bekalan makanan adalah satu hal yang menyedihkan. Terutama untuk golongan warga emas dan kanak-kanak yang memerlukan sumber tenaga ditambah lagi dengan suhu luar yang sejuk.

Adalah sangat membantu jika, pek makanan KEMBARA yang menggunakan teknologi pemanasan sendiri tanpa api dan dapur boleh membantu mangsa yang terperangkap.

 

pek makanan

pek makanan

pek makanan

Seterusnya, hanya dengan 4 langkah mudah sahaja mereka dapat menikmati hidangan panas dengan hanya menggunakan air. Tidak kiralah, air mineral, air sungai, air paip bahkan air laut sekalipun boleh digunakan.

Pek seperti ini adalah sangat sesuai dan praktikal jika dijadikan stok di setiap rumah yang terjejas banjir dan di setiap pusat pemindahan mangsa banjir.

Setidaknya, jika berlaku sesuatu dan bantuan tidak sampai mereka masih ada bekalan pek makanan tersebut.

@kembarameals

Pergi mana2 mmg bwk KEMBARA Meals je lepas ni..senang! 😎 tapi, Make sure korang Add-On Food Warmer kayh kalau nak makan time outdoor 🤗 kalau nak makan kat bilik/hotel, takyah add on pun takpe..masak air guna kettle then tuang Air Panas 🔥 #kembarameals #outdoorcooking #outdoors #travel #JomTravel #traveltiktok #travelfood #makanantravel

♬ Это любовь – Амирчик

@kembarameals Pergi mana2 mmg bwk KEMBARA Meals je lepas ni..senang! 😎 tapi, Make sure korang Add-On Food Warmer kayh kalau nak makan time outdoor 🤗 kalau nak makan kat bilik/hotel, takyah add on pun takpe..masak air guna kettle then tuang Air Panas 🔥 #kembarameals #outdoorcooking #outdoors #travel #JomTravel #traveltiktok #travelfood #makanantravel ♬ Это любовь – Амирчик

Sediakan payung sebelum hujan adalah pepatah yang sangat sesuai untuk situasi seperti, tidak kiralah pihak mana atau siapapun. Persediaan banjir seperti bekalan makanan adalah sangat disyorkan.

Kredit: kembarameals

Baca Jugak: “Orang Kelantan Kalis Banjir..”, Tenang Makan Nasi Bungkus Walau Terselam Air, Gelagat Lelaki Ini Curi Tumpuan Netizen

tags: | |