Langgan Newsletter

Sumber #No1 Syurga Makanan Seantero Malaysia & Asia

  • 707K followers
  • 306K followers
  • 99.6K Followers
Home » Berita » Pesta Makanan – World Food Fest Pasar Raya LuLu Perkenalkan Banyak Hidangan Unik, Beri Pelbagai Promosi Barangan Untuk Raikan Pelanggan Dengan Diskaun Hebat

Pesta Makanan – World Food Fest Pasar Raya LuLu Perkenalkan Banyak Hidangan Unik, Beri Pelbagai Promosi Barangan Untuk Raikan Pelanggan Dengan Diskaun Hebat

Kategori: ,
Pasar Raya LuLu

Pasar Raya LuLu yang merupakan pengendali runcit terbesar di rantau Timur Tengah dan Afrika Utara mengadakan Pesta Makanan – World Food Fest untuk meraikan pelanggan dengan memperkenalkan pelbagai hidangan serata dunia.

Ia menghadirkan jualan hidangan yang mantap seperti Briyani Ayam, Mutton Kabsa, Manggo Chicken Curry dan banyak lagi hidangan unik dari negara lain, lebih-lebih lagi citarasa negara UAE. Memang citarasa makanan sedunia! 

Selain itu, ada pelbagai jualan ayam panggang yang mantap dengan potongan harga yang menarik. Sememangnya aroma yang mengggiurkan.

Acara yang berlangsung sejak 23 Mei itu bukan itu sahaja memperkenalkan hidangan unik seantero dunia, mereka juga meraikan pelanggan dengan promosi hebat barangan dapur dan harian lain dengan potongan harga yang kaw!

Banyak Promosi & Diskaun Menarik Sempena World Food Fest Pasar Raya LuLu

Pasar Raya LuLu Pasar Raya LuLu

Pasar Raya LuLu

Pasar Raya LuLu

Di samping membeli-belah barangan dengan diskaun menarik serta menikmati hidangan citarasa dunia, Pasar Raya LuLu memberi keseronokan kepada pelanggan yang berkunjung ke World Food Fest dengan menganjurkan pelbagai aktiviti menarik untuk pengunjung meluangkan masa dengan tersayang.

Terdapat aktiviti seperti Drawing Contest, Memory Test Competition, Watermelon Challenge dan Guess & Win – Country Name.

Jika anda ingin membeli barangan dapur dan alat kelengkapan rumah lain dengan harga yang jimat serta berbaloi, memang ini lah masa yang tepat untuk pergi ke Pesta Makanan ini.

Jom berkunjung ke Pasar Raya LuLu yang tersedia:

📅 23 Mei – 5 Jun 2024 (Pesta Makanan)

📍 LuLu Hypermarket Malaysia 

  • Lulu Capsquare KL
  • Lulu Shamelin, Cheras 
  • Lulu Amerin, Seri Kembangan
  • Lulu Ecohill, Semenyih
  • Lulu Toppen, JB

Sibuk dengan rutin harian? Tiada masa untuk beli belah di pusat membeli-belah? Jangan risau! Jom shopping di Pasar Raya LuLu dengan satu klik sahaja!

LuLu buat penghantaran kepada korang 👉 https://www.luluhypermarket.com/

Selamat menikmati hidangan mangga dan makanan sedap serta promo diskaun menarik buat semua!

#LuLuHypermarket #PestaMangga #Mangga #LuluMangoMania #IniKaliLaa!AyuhRasaiSuasanaDanEnaknya

tags: | |