Sumber #No1 Syurga Makanan Seantero Malaysia & Asia

  • 707K followers
  • 306K followers
  • 99.6K Followers
Home Β» Berita Β» “Tepi Jalan Ke Tepi Syurga?”- Baru Saja Nak Complain Pasal Nasi Lemak, Lelaki Ini Terus Tak Jadi Bila Lihat..

“Tepi Jalan Ke Tepi Syurga?”- Baru Saja Nak Complain Pasal Nasi Lemak, Lelaki Ini Terus Tak Jadi Bila Lihat..

Kategori:
complain pasal nasi lemak

Sebut sahaja mengenai Nasi Lemak, siapa sahaja yang tak kenal? Hidangan itu sudah menjadi simbolik dan digemari ramai.

Jika merantau ke mana-mana tempat di negara Malaysia, Nasi Lemak tetap mudah didapati. Pendek kata, orang kita memang sangat menyukainya.

Tapi, tak semua Nasi Lemak yang dijual adalah berkualiti dan kena dengan selera semua orang. Bila dapat yang begitu, tentu kita akan berasa kecewa seperti lelaki ini.

“Tepi Jalan Ke Tepi Syurga?”- Baru Saja Nak Complain Pasal Nasi Lemak, Lelaki Ini Terus Tak Jadi Bila Lihat..

Pergi ke tempat lain, seorang lelaki zikrishukeri meluangkan sedikit waktu untuk bercuti bagi merehatkan diri dan mindanya.

Gara-gara lapar, dia telah membeli sebungkus Nasi Lemak pada harga RM1 untuk dinikmati seorang diri di tempat baharu tersebut. complain pasal nasi lemak

Namun bila membuka bungkusan tersebut, dia berasa kurang berpuas hati dengan Nasi Lemak tersebut. Mungkin kerana tiada timun dan kacang atau sambal yang mencukupi. complain pasal nasi lemak

Belum sempat lagi dia mengulas mengenai rasa kecewanya, lelaki itu terus terhenti apabila melihat pemandangan yang begitu indah di sebelahnya. complain pasal nasi lemak

Suasana kelihatan tenang dengan kehijaun gunung dan matahari yang baru sahaja ingin terbit, pemandangan yang menakjubkan itu barangkali menyejukkan hatinya, tak jadi pula nak bebel mengenai makanan yang kurang berpuas hati itu.

@zikrishukeri

Agak-agak laa buat nasi lemak macamni 😑🀬 #fyp πŸ“πŸ“πŸ“

♬ sonido original – alee.πŸ§‹

@zikrishukeri Agak-agak laa buat nasi lemak macamni 😑🀬 #fyp ♬ sonido original – alee.πŸ§‹

Melihat pemandangan tersebut, orang ramai turut berasa tenang dan ada juga yang berminat untuk tahu lokasi tempat itu supaya mereka juga dapat ke sana.

Suasana Cantik Dan Tenang, Orang Ramai Berminat Untuk Tahu complain pasal nasi lemakcomplain pasal nasi lemak

Kalau dapat pemandangan seperti ini, kita juga tak berasa tergamak untuk bebel lebih-lebih, rosak pula suasana percutiaan itu.

Tak apalah makanan tak kena sikit dengan tekak, asal tempat cantik dan menenangkan, lain kali boleh beli yang lain pula.

Untuk korang yang ingin tahu lokasi tempat tersebut, lelaki itu telah mengunjungi ke Kuak Hill Resort, Lenggong. Satu destinasi percutiaan yang menarik untuk bawa diri dan keluarga.

Kredit: zikrishukeri

Baca Juga: β€œTepi Jalan Ke Tepi Syurga?”- Baru Saja Nak Complain Pasal Nasi Lemak, Lelaki Ini Terus Tak Jadi Bila Lihat..

tags: