Sumber #No1 Syurga Makanan Seantero Malaysia & Asia

  • 707K followers
  • 306K followers
  • 99.6K Followers
Home » Berita » Pelanggan Boleh Bawa Balik Gelas Selepas Makan Di IKEA Dengan Percuma

Pelanggan Boleh Bawa Balik Gelas Selepas Makan Di IKEA Dengan Percuma

Kategori: ,
IKEA
Jika anda pernah berkunjung ke Restoran IKEA, anda mungkin perasan bahagian hidangan pencuci mulut mereka yang menawarkan kek, creme brulee, tart telur dan hidangan lazat lain. Ternyata, gelas kaca yang digunakan untuk creme brulee dan panna cotta strawberi sebenarnya percuma untuk dibawa pulang selepas anda menikmati pencuci mulut anda.

Pelanggan Boleh Bawa Balik Gelas Selepas Makan Di IKEA Dengan Percuma

Sekiranya anda perasaan, terdapat cetakan kecil pada kaca yang menulis – “bring home the glass” – Bawa pulang gelas ini.”

Kedua-dua gelas ini berharga RM9 setiap satu.

IKEA

Beberapa pelanggan telah melihat cetakan halus ini dan berkongsinya dalam talian, mengingatkan orang lain bahawa mereka tidak perlu meninggalkan cawan tersebut kerana ia boleh dibawa pulang. Jika mengikut website, gelas itu sebenarnya adalah kaca 365+ IKEA, yang berharga RM15 untuk satu pek enam. Sumber: SAYS Baca juga: “Sajian Tradisi Yang Kian Dilupai..” Ini Dia Cara Buat Roti Butut Bakar Yang ‘Rare’ & Enak! Sur repliquesdemontres.is, les répliques de montres de haute qualité au meilleur prix sur le site Web de fausses montres. Welcome to High Quality replica watches uk Online Store, Buy the Best Replica Watches in the UK. Best Breitling Replica Watches For Sale At breitlingreplicas.org, Replica Breitling Avenger, Replica Breitling Chronomat.
tags: |