Sumber #No1 Syurga Makanan Seantero Malaysia & Asia

  • 707K followers
  • 306K followers
  • 99.6K Followers
Home » Berita » “Kau Jangan Mintak Masak!” – Penonton Mohon Gadis TikTok Ini Masak, Jelas Berat Nak Tunaikan Sebab..

“Kau Jangan Mintak Masak!” – Penonton Mohon Gadis TikTok Ini Masak, Jelas Berat Nak Tunaikan Sebab..

Kategori:
Gadis TikTok Ini Masak

Semenjak dilancarkan pada tahun 2016, laman TikTok menjadi antara aplikasi tersohor dan membenarkan orang ramai berkongsi video pendek menerusi akaun masing-masing.

Dahulu TikTok mendapat reputasi yang kurang baik di kalangan masyarakat tapi setelah ditambahbaik, ia boleh dijadikan laman perkongsian ilmu yang bagus. Ramai juga yang dapat meraih populariti di laman tersebut, tak perlu susah-susah jadi artis atau selebriti, bila dah ada pengikut TikTok, setiap yang dilakukan menjadi minat ramai.

Malah, seorang gadis ini berjaya meraih populariti menerusi di laman TikTok sehingga diminta untuk berkongsi video masakan. Namun, permintaan penonton itu berat ditunaikan. Ikuti sebabnya di bawah.

“Kau Jangan Mintak Masak!” – Penonton Mohon Gadis TikTok Ini Masak, Jelas Berat Nak Tunaikan Sebab..

Terbaharu, gadis yang dikenali sebagai ilafzli._ selalu berkongsi video santai, memaparkan wajahnya sambil menggerakkan bibir pada lirik lagu latar. Videonya berjaya meraih beberapa pengikut setia yang terhibur dengan gelagatnya.

Sekadar untuk mengubah citarasa, salah seorang peminatnya pernah meninggalkan komen untuk memohon video masakan darinya. “Akak buat lah satu video masak. Saya teringin nak tengok akak masak.”, minta Hafiq_Hadziq.

Gadis itu pertimbangkannya tapi agak keberatan untuk menunaikan permintaan tersebut. Tapi kerana tidak mahu mengecewakan, dia bersetuju dan berkongsi cara dia menggoreng di dapur. Gadis TikTok Ini Masak

Namun begitu, sudip yang digunakan membuatnya berasa malu kerana telah bengkok. Ada sebab dia tetap memuat naik video itu walaupun dengan peralatan yang lusuh. Gadis TikTok Ini Masak Gadis TikTok Ini Masak

“Ni baru akak buat suito viral je tau dik, kalau akak masak benda lain, entah kuali yang patah. Kau mintak masak-masak dah tau. Sedih akak!”, jelasnya.\

@ilafzli._

Replying to @Hafiq_Hadziq ni baru akak buat suito viral je tau dik , kalau akak msak bnda lain ntah kuali yang patah😂 kau jgn mintk masak masak dh tau sedih akak 🥲

♬ Oh No (Instrumental) – Kreepa

@ilafzli._ Replying to @Hafiq_Hadziq ♬ Oh No (Instrumental) – Kreepa

Menjengah di ruangan komen, orang ramai terkejut melihat sudip yang digunakan wanita itu. Mungkin terlalu ganas semasa memasak di dapur, ada juga yang gerun.

Sudip Bengkok, Ramai Terkejut Gadis TikTok Ini Masak

Lain kali kena berhati-hati kalau meminta sesuatu. Ada sebab mengapa segelintir orang tak suka tunjuk cara dia memasak. Bukan sebab malu atau takut dikecam, tapi sebab peralatan yang digunakan memang nyawa-nyawa ikan dah. Nanti tak pasal-pasal terkejut pula bila korang melihatnya.

Kredit: ilafzli._

Baca Juga: Terkejut Tengok Telur Ayam Jadi Ais, Wanita Ini Terus Tak Jadi Goreng. Rupanya Ini Punca..

tags: | | |