Sumber #No1 Syurga Makanan Seantero Malaysia & Asia

  • 707K followers
  • 306K followers
  • 99.6K Followers
Home » Berita » Jual Kek Guna Foodpanda, Peniaga Suka Bila Dapat Raih RM2 Ribu Lebih Tiap Bulan

Jual Kek Guna Foodpanda, Peniaga Suka Bila Dapat Raih RM2 Ribu Lebih Tiap Bulan

Kategori:
Jual Kek Guna Foodpanda

Foodpanda merupakan aplikasi penghantaran makanan yang terkenal di Malaysia. Bukan sahaja kerana menyediakan peluang pekerjaan dan memudahkan urusan pelanggan,  ia juga membantu beberapa peniaga kecil untuk menjana pendapatan lebih.

Bila peniaga mendaftarkan diri dengan aplikasi tersebut, ia menjadi lebih mudah untuk pelanggan membeli. Oleh itu, tak hairanlah mengapa segelintir peniaga seperti wanita ini mula mendapat sambutan setelah menjual di platform itu.

Jual Kek Guna Foodpanda, Peniaga Suka Bila Dapat Raih RM2 Ribu Lebih Tiap Bulan

Mempunyai sebuah bakeri kecil, hanaliciouscakes telah membuat keputusan untuk menjana pendapatan lebih dengan mendaftarkan dirinya sebagai seorang food vendor di aplikasi Foodpanda.

Semenjak menjual di Foodpanda, wanita itu tak sangka tiap hari device yang digunakan untuk menerima pesanan akan berbunyi pada setiap hari dan pesanan pelanggan juga tak berhenti masuk. Jual Kek Guna Foodpanda

Tambahan pula, jualan dari aplikasi Foodpanda sahaja telah berjaya mencecah RM2 ribu lebih pada setiap bulan menjadikan sale dia melonjak naik semenjak menggunakan aplikasi tersebut. Jual Kek Guna Foodpanda

Peniaga itu juga berasa senang dan bersyukur dengan wujudnya aplikasi Foodpanda yang mampu membantu perniagaannya.

@hanaliciouscakes sejak join food panda sale kedai melonjak naik…#tiktokvir #bakerylife #trending #fypシ゚viral #fyp #tiktokviral #fypsound ♬ original sound – Halim Boudekhana

Menjengah di ruangan komen, orang ramai turut bergembira dengan rezeki yang diperolehi oleh wanita itu dan rata-rata memujinya.

Orang Ramai Turut Gembira Dengan Rezeki Peniaga Itu Jual Kek Guna Foodpanda

Mudah dan untungnya bila ada aplikasi Foodpanda ini, kan? Bagi anda yang sedang mengusahakan perniagaan makanan dan minuman secara kecilan, mungkin boleh mendaftarkan diri dengan Foodpanda atau mana-mana aplikasi makanan yang lain bagi menjana pendapatan yang lebih. Manalah tau dengan cara itu dapat rezeki yang lebih!

Kredit: hanaliciouscakes

Baca Juga: “Tragedi Oktober..” – Baru Nak Buat Video Resepi Di TikTok, Dapur Wanita Ini Tiba-Tiba..

tags: | | |