Sumber #No1 Syurga Makanan Seantero Malaysia & Asia

  • 728K followers
  • 316K followers
  • 102.1K Followers
Home » Berita » “Kucing Ke Apa Ni?” – Baru Tinggal Roti Canai Sekejap, Wanita Ini Tak Sangka Ia Habis Kena Rembat Dengan..

“Kucing Ke Apa Ni?” – Baru Tinggal Roti Canai Sekejap, Wanita Ini Tak Sangka Ia Habis Kena Rembat Dengan..

Kategori:
Tinggal Roti Canai

Memelihara haiwan perliharaan seperti kucing, anjing, hamster dan sebagainya memerlukan banyak kos dan kesabaran tapi gara-gara sayang, apa sahaja sanggup dilakukan untuknya.

Tapi adakalanya gelagat haiwan perliharaan boleh buat segelintir pemilik pening kepala seperti yang berlaku ke atas wanita ini.

“Kucing Ke Apa Ni?” – Baru Tinggal Makanan Sekejap, Wanita Ini Tak Sangka Ia Habis Kena Rembat Dengan..

Terbaharu, seorang pencinta kucing, eena_sim telah memuat naik sebuah video di laman TikTok untuk berkongsi gelagat lucu haiwan perliharaannya.

Mempunyai beberapa ekor kucing yang dijaga dari rumahnya, wanita itu pulang dari luar dengan membawa bungkusan roti canai untuk dinikmati kemudian.

Dia juga telah membuka roti canai tersebut dan menghidangkannya di atas meja makan bersama kuah kari yang dibeli. Tinggal Roti Canai

Meninggalkan makanan itu sekejap untuk mengambil minuman, dia ke dapur untuk menjamah roti canai yang dibeli namun terkejut apabila melihat kena ‘sapu’ dengan kucing-kucingnya. Tinggal Roti Canai

“Mami tinggal sekejap sahaja. Korang ni! Kucing ke apa korang ni? Semua nak makan, hei! Habis semua makan roti canai, mami nak makan apa? Kuah?”, tanyanya pada kucing-kucing itu yang sedang asyik memakan makanannya.

https://www.tiktok.com/@eena_sim/video/7153436792249683226?is_from_webapp=1&sender_device=pc&web_id=7135651056696165890

@eena_simKucing ke ape ni semua benda nk di mkn🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️

♬ original sound – Eena Sim

Melihat di ruangan komen video tersebut, gelagat kucing-kucing wanita itu mencuit hati orang ramai. Malah, ada juga yang menyamakan perangai mereka sama seperti anak-anak di rumah.

“Samalah macam anak-anak kat rumah ni. Apa yang kita makan, itulah yang depa nak.”, komen Atieqa_Aqiera.

Comel Je Kucing Makan Roti Canai, Warganet Terhibur Tinggal Roti Canai

Sekarang ni kalau bawa balik apa jenis makanan, pastikan anda sorok bawah saji takut nanti terus dimakan oleh kucing-kucing di rumah. Mereka ni tak boleh kira, apa yang kita makan, itulah yang mereka mahu juga.

Kredit: eena_sim

Baca Juga: Tak Cukup Dapat Kek Dari Jiran, Adik Comel Ini Minta Lolipop Pula Buat Ramai Terhibur

tags: | |